dinsdag 11 juli 2017

klein boekje met gelliprints en wijze woorden/little book with gelliprints and smart words.

hallo allemaal.

Deze keer heb ik een snel klein projectje gemaakt met natuurlijk art journey stempels. Met name de sheet Crows. Ik heb een aantal foto's gemaakt, maar natuurlijk ook een kort filmpje.

This time I made a small project with of course Artjourney stamps. I used most of the stamps from the sheet Crows. I show you some pictures and of course I have a short movie as well.




het gehele boekje is gemaakt van strookjes gelliprint die ik nog over had.
the whole booklet is made with left over pieces of gelliprint paper I had.


Elke pagina heeft een wijze zin,
iets wat ik af en toe hardop tegen mezelf kan zeggen.
every page has some smart words of advice ,
I should tell my self from time to time.




Deze kraai is mijn favoriet op deze sheet met prachtige stempels.
this crow is my favourite on this great sheet Crows


En hier is het filmpje.
and here is the tutorial






6 opmerkingen: